Tuesday, March 23, 2010

beza yang banyak banyak !

pernah rase tak yang korang daa besar bile daa tinggalkan zaman sekolah ? kini , baru aku rase kot . daa tinggal kn zaman sekolah almost 4 months now . i never thought it was that fun . maybe bdk bdk yang lain tak bosan laa kot because they have works & plan . aku nie plan satu pon tade dalam hotak ohh . haihh ! daa laa perintah berkurung dalam umah . tang jadi suri rumah tangga tuu tak kesa lagi . nie yang tak boleh keje nie , aku plik . that are the reasons yang menyebabkan aku rindu sgt sgt zaman sekolah . at least rase free juaa kot . ntah laa .
sure sure aku takkan buat pose cam gitu lagi . HAHA . del , kau daa tinggi tuu tinggi jaa laa , takyah rendah kn diri kau lagi . nnti kau nak pegi PLKN , jgn lupe kiteorang . i am missing you aleady ;(



wehh , korang ! aku tak lupe korang , korang jgn berani nak lupe kat aku tau ? korang lupe aku . aku sekeh kapla korang !


QEEL ; even kite tak same sekolah but then aku tak sangke boleh jadi kwn kau . dulu aku igt kau nie sombong kot . HAHA . lawak plak bile ingat balik . yelaa , ayah kau dulu kn PK HEM sk aku . yang penting kite kawan kn kn ? && kau pon suke kene 'SELEKEH' dgn aku kan ? nnti tiap tiap hari kau dgr selekeh dari aku .

okee laa , enough meraban . next mase okengg ? ;))

No comments:

Post a Comment