Sunday, August 8, 2010

sesat kaa ?

hoyehh ! hoyehh ! daa jejak balik tanah kelahiran ku . PADAHAL , selekeh ! HAHA . aku daa daa sampai KL jumaat lepas ( 6/8 ) . ramai lagi manusia yg taktau aku daa balik nie . biar laa , lagi best cani kot , tade laa aku kacau org . hee . act , saje nak update blog even tak samapi kurun lagi aku nak update blog nie . HAHA . tak kesa laa kan kan ? 7/8 aku daa di angkut ke shopping mall , KLCC utk shopping my things act tapi my brother & sister yg dapat beli . tak kesa laa kan ? yg penting perut daa rabak sumbat segala bagai makanan yg aku teringin gile bile aku kat matrik dalam hutan tuu . HAHA . this friday ade lagi event na attend . hee . this time , turn special untuk bestbuddies kat MSU , shah alam yang daa alme sangat tak jenguk kan . wait for me okengg ? ?

No comments:

Post a Comment