Thursday, December 2, 2010

tidur yg ke'CUKUP'an

It is already 5.10 in the morning & I haven't slept . I am half sleepy half tingtong . Act , tgh cari artikel yang best best utk story pada rakyat jelata 2D10 . Sampai ke sudaa , tak jumpe yang best . At last , I chose to make a movie review about Bridge to Terabithia .
I've watched this 3-years-ago movie 3 days ago . I am a bit late but it is worth though

 Ini laa akibatkan procrastinate lagi keje tuu ( perlu kaa campur aduk bhs ibunda & bhs ayahanda ? ehh , slah . bhs Barat ) Masuk sem 2 nie macam Alien / zombie / mengkarung jalan tak cukup tanah . Baru start sem 2 , I have a bunch of projects & tuu tak masuk tutorials & assignments . Patut laa orang cakap masuk Matrik susa tapi . . . . . . . . Tambah tambah saye nie pemalas . Haha . Now , I am working on english project which is MAGAZINE , haih korang tak rase kaa macam berat nak buat . Lagi laa muke aku jadi editor , mmg taklaa . 

Btw , saya dapat pointer 3.59 for last sem , see , i told ya guys i will share my results  ;)
tp sape yg bace blog nie saja laa yang tau kot . Macam ramai kan ? sbb tuu berani tulis . kuang kuang . Haha . 
YANG PALING UTAMA ; aku kalahkan kau laa , amin . wekk wekk ! Haha . Air soya untuk 7 hari .
Umie , hadiah saye lambat lagi kan ? tape tak kesa , sabar jaa tunggu . Korang mau tau kaa ape yang saya nak ? 
tadaaaa . .

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

============================================

This is maybe telefon bimbit yang daa agak lame but who cares , kau yang nak pakai atau aku yang nak pakai ? sebok jaa kritik aku punye pilihan . Suke hati aku laa nak jadi kuno , ketinggalan zaman & old school . 
Ituu baru laa menghargai sejarah babe ;)

marang kerapu , ikan kerapu , 
saya merapu , anda sapu ??

No comments:

Post a Comment