Saturday, April 28, 2012

#FIRST

#2nd day at home. 
Sangat sangat banyak barang untuk dikemas. Masalah dtg bile almari kau semua daa penuh & hampir roboh dgn baju baju adek adek kau shj? :))
Tibe-tibe aku teringat kalau time time macam nie kat matrik, SABTU yang indah. Hahaha. bangun & basuh baju. rajen tahu
&& 
tunggu 'dea' bangun & msg aku . Terasa sengal tapi tuu yang aku buat :)
Byk kali , aku saje buat salah send mcg. Harap dea mcg balik tulis 
'serabutnye, asyik salah hantar mcg'. aku tahu dea marah tapi aku tahu dea berharap aku mcg dea.kan kan ? Haha. kalau kau bace nie sungguh aku tau kau marah. Sekarangpun , kau serabut dgn aku lagi. that's why kite jadi macam nie. Kau tau maksud aku. Bagus jgklaa kalau kau bace nie .

Ohh ye, jage diri MFA. Tade beza kite jauh atau dekat. 

No comments:

Post a Comment