Sunday, June 17, 2012

kehilangan diganti dengan kegembiraan berlipat ganda

Assalamualaikum, guys !
Baru balik dari kampung, Tambun Ipoh Perak. Kenduri Tahlil arwah atok. 
Aku daa hilang atok dua dua belah keluarga & dua dua aku tak sempat jumpa untuk kali terakhir.
Atok belah ayah meninggal lps 7 hari aku lahir which was 20 years ago. Atok belah umie 104 hari yang lps.

Di sebalik kesedihan terselit kegembiraan. Walaupun kehilangan, tapi keluaga kiteorang tambah ahli baru dengan menantu baru & baby baru. Nur Farish Awaly bin Nur Firdaus. Lil new born nephew, sangat sangat comel & aktif walaupun baru nak masuk 2 bulan :)


sebijik macam muka baba dea mase kecik

Family Baru :)

kiri ; Alang & kanan ; Kak Tina (wife angah )

He's only 21 & a proud DAD :)

Angah, baba awaly :)
sepupu aku, abang aku, kawan gado & baik aku

Mase untuk mandi. badan ketul ketul macam ayam KFC HAHA



Geram part 1

Geram sangattttttt part 2

Profile picture FB terkini. Haha.

tak terpikr lagi nak panggil diri sendiri ape 
any idea ? HAHA

Sedu sedu sampai kene tampal 'tanda' kat dahi

senyum ikut aku daa.trademark mate sepet pipi naik

senyum 2

Ajak orang bersembang sampai terangkat angkat kaki

terubat sikit rindu kat atok hang. Onyang ade cicit nak jage - nenek
*senyumnangis

Mase urut kaki nenek nenek cakap lagi, hang ain bile pulak nak bawak boipren tunjuk kat nenek? Yang bawah bawah hang semua daa bawak tunjuk kat nenek. Alang yang muda setahun tuu pun nak tunang daa
Aku senyap garu kepala jelaa. HAHA. bole pulak nenek aku buat laka laka kan ?

Yang pergi memang takkan kembali tapi Allah ade perancangan untuk kita. Allah itu Maha Pemurah . DIA berikan kegembiraan dengan kelahiran yang baru.

2 comments: