Saturday, April 23, 2011

Bile tade teman :)




Aku memang pandai kan ? Pandai sangat sangat tahan perasaan . Ade bende yang aku bole kongsi , ade bende yang I'll keep it to myself or in other term , I'll wrote it in my yellow-pinkish-dear-diary . Can you guys believe that i have a diary ? Haha . Just nak share , bukan semua orang bole terime ape yang kite nak kongsi . Kalau kat kertas , kite bole cite ape pun . Sebab KERTAS bukan benda hidup yang boleh balas balik ape yang kau cakap . Tadelaa , kau makan hati . 

p/s ;
 emosi bercelaru + tade orang sangat nak kongsi masalah aku . 
ape gune blog kan kan ? Haha .

Semalam daa HUJAN BAWAH BUMBUNG , nie untuk kali ke-2 plak . Fon aku ! Suke sangat seksa tuan kau kan ? Sangat sangat suke ;( Aku daa sememangnye ade byk masalah , kau buat hal pulak . Nanti Alya tale call aku nak calm kan aku ;(


No comments:

Post a Comment