Tuesday, July 3, 2012

Perasaan yang lain

Assalmualaikum korang !

Semenjak kebelakangan nie byk sgt aku tgk orang kawen mase belajar, kawen at early age termasuklaa kawan kawan aku .
Mmg bagus sebab kawan kawan aku pun ramai yang kawen awal & paling menarik bile kawan kite pregnant. My friend, she's pregnant with 5 months. Sangat sangat comel bile perut dea besar. Aku cakap "perut kau buncitlaa". HAHA Dulu dea pun 'gangster' & 'kasar' jugak macam aku but somehow she's changed. A lot. Dea lembut sangat tade daa cakap macam .... DULU . Dea matang maybe she'll be a mom soon . Too bad, tak sempat pun snap pictures sebab daa lambat takut hubby dea marah. Alhamdulillah dea happy :)


Ladies out there memang teringin sangat macam nie. Feeling feeling nak jadi IBU. Aku pun tak ketinggalan . HarrHarr. 
' Berangan jelaa kau ain feeling nak jadi ibu, pandai jage diri dulu baru bole ' - She :)

No comments:

Post a Comment